1) |
ΕΠΙΛΟΓΗ
ΚΑΤΑΛΛΗΛΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ
|
|
2) |
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
από ποικιλία θεμάτων που κάλυπταν πολλούς τομείς της
δημιουργίας του ιστότοπου
|
|
3) |
ΑΠΟΔΕΛΤΙΩΣΗ
του ερωτηματολογίου και, με βάση τα αποτελέσματα,
ΣΥΣΤΑΣΗ ΟΜΑΔΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ :
ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ (όπου κάθε μαθητής ανήκε μόνο σε μία από
αυτές
αναλαμβάνοντας συγκεκριμένους
ρόλους)
α) ΔΟΜΗΣ, ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ και ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ του
ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ
β) ΛΕΙΤΟΥΓΙΑΣ του ΣΧΟΛΕΙΟΥ
γ) ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
δ) ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΔΕΥΤΕΡΕΥΟΥΣΕΣ ΟΜΑΔΕΣ (όπου
κάθε μαθητής ανήκε και σε περισσότερες από μία αναλόγως των
ενδιαφερόντων του)
α) ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ των ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ και
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ
β) ΣΚΙΤΣΟΥ
γ) ΣΠΑΖΟΚΕΦΑΛΙΑΣ
δ) ΤΕΛΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ του ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ
|
|
4) |
ΣΥΛΛΟΓΗ
και ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ των ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ των ΜΑΘΗΤΩΝ για
το ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ του ιστότοπου
|
|
5) |
ΣΥΛΛΟΓΗ
και ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ των ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ των ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
για το ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ του ιστότοπου
|
|
6) |
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ των όλων των ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ
|
|
7) |
ΕΠΙΛΟΓΗ των ΘΕΜΑΤΩΝ του ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ του ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ
|
|
8) |
ΣΥΛΛΟΓΗ και ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ του
απαραίτητου ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ
|
|
9) |
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΚΙΤΣΟΥ μεταξύ των μαθητών της Β’ και
Γ’ Γυμνασίου στα πλαίσια του μαθήματος των Καλλιτεχνικών
|
|
10) |
ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΙΣΤΟΤΟΠΩΝ
|
|
11) |
ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΙΣΤΟΤΟΠΩΝ
|
|
12) |
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ της ΒΑΣΙΚΗΣ ΔΟΜΗΣ του ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ
|
|
13) |
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ για την ΜΟΡΦΗ της ΑΡΧΙΚΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΤΗ,
την οποία δημιούργησε ο καθένας
στο προγραμματιστικό περιβάλλον σύμφωνα
με την προσωπική του άποψη και προτίμηση.
|
|
14) |
ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ της ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΟΡΦΗΣ της ΑΡΧΙΚΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ
|
|
15) |
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ των ΒΑΣΙΚΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ από τις οποίες
θα αναπαράγονταν οι υπόλοιπες.
|
|
16) |
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΧΩΡΩΝ και ΜΑΘΗΤΩΝ
|
|
17) |
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΡΕΥΝΑΣ για τον ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ
(ερωτηματολόγιο, στατιστική ανάλυση, έκδοση συμπερασμάτων)
|
|
18) |
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ των 43 επιμέρους ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ του
ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ με καταμερισμό συγκεκριμένης εργασίας ανά
μαθητή (Χρησιμοποιήθηκε ένας λογαριασμός χρήστη στον οποίο
ταυτόχρονα εισέρχονταν όλοι οι μαθητές την ώρα του
εργαστηρίου. Κάθε μαθητής διαχειριζόταν διαφορετικό κομμάτι
του υλικού, χωρίς να επεμβαίνει ο ένας στην δουλειά του
άλλου. Κάθε εργασία, με την ολοκλήρωσή της, ήταν διαθέσιμη
για αξιοποίηση από οποιονδήποτε άλλο μαθητή σε άλλο
υπολογιστή του εργαστηρίου, ο οποίος την χρειαζόταν για να
ολοκληρώσει την δική του δουλειά.)
|
|
19) |
ΣΥΝΕΝΩΣΗ των
επιμέρους ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ
που αναπτύχθηκαν στους 11 διαφορετικούς υπολογιστές του
εργαστηρίο.
|
|
20) |
ΑΝΕΒΑΣΜΑ του ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ του ΣΧΟΛΕΙΟΥ στο ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
|
|
21) |
ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ και ΔΙΑΡΚΕΙΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ του ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ
|
|
22) |
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ του ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ στους ΜΑΘΗΤΕΣ
|
|
23) |
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ του ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ στους ΓΟΝΕΙΣ
|
|
24) |
ΔΙΑΡΚΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ και ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ του ΙΣΤΟΤΟΠΟΥ |
|